Projektet Nya Lyan

måndag 30 april 2012

Flytspacklat

Ett bra sätt att fira Valborg är att flytspackla på Lönnvägen för vissa :)
Upplagd av Casper kl. 11:21
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2015 (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2014 (1)
    • ►  april (1)
  • ►  2013 (8)
    • ►  mars (3)
    • ►  januari (5)
  • ▼  2012 (55)
    • ►  december (2)
    • ►  september (6)
    • ►  augusti (6)
    • ►  juli (7)
    • ►  juni (9)
    • ►  maj (5)
    • ▼  april (15)
      • Flytspacklat
      • Slingorna på plats
      • Gjutet
      • Städat & klart för gjutning
      • Vatten avlopp och damsugarrör
      • Dom kom från alla håll
      • Grovstädat
      • Nätverk antennkablar och nätverk
      • Balken på plats
      • Då var vattnet pluggat
      • Ännu ett golv fast på fel adress
      • Nya hallen
      • Trappan borta
      • Finn fem fel
      • Nu började det öppnas upp
    • ►  mars (5)

Populära inlägg

Temat Häftigt Ab. Använder Blogger.